1/17/2011

På resa

Jag antar att ni gärna hade sett fler bilder från resan, och här kommer bara smycken. Sorry! Jag kanske visar några fler semesterbilder senare, men dessa smycken har faktiskt med resan att göra. 

Ett litet semestertips... sommarklänningar i olika färger och stilar har man ju med sig när man åker på resa, och hur man än försöker minimera sakerna i kappsäckarna så blir det ändå proppfullt. Håller ni med? Smycken är små men är dom många så tar dom utrymme.
Därför är det superenkelt att ha ETT Magic halsband med sig och flere OLIKA hängen i olika färger som man kan variera beroende på klädsel. Bilderna här nedan är mina smycken som jag hade med mig på resan... ett och samma halsband med olika färgs hängen, men armband hade jag dock flere av. Gillar förresten att ha många olika armband på en och samma gång.

Magic svart
Magic grå
Magic brun

Åh, vad jag längtar tillbaka till sol och värme. Speciellt efter en dag som denna när snön har vräkt ned och det känns i både armar och ben att man har skottat snö. Kan det inte bli sommar snart!?!

1 kommentar:

Smycken och Smulor sa...

Jag ser hellre smycken än semesterbilder hihi. Vad annat kan man göra än att längta till solen nu när vädret blivit så galet dåligt. Här i Sverige har vi glashala vägar och översvämningar, har inte koll på om ni har det lika illa.
/Marie-Louise