2/20/2011

Vinter farväl


När får vi ta farväl av denna kalla, långa, snörika vinter??? Nu vill jag bara ha sol och värme! Trots allt, så ser jag fram emot sportlovet som börjar om exakt en vecka. Hela familjen har ledigt och vi ska göra ett avbrott i vinterstadslivet och flytta ut till sommarstugan (som får agera vinterstuga) en vecka. 

Långa sovmorgnar, vackert snölandskap, soliga utflykter på isen, myskvällar framför brasan... blir underbart! Så ett par veckor får det vara vinter ännu... sedan vill jag ta farväl av vintern och välkomna våren!

Jag väntar fortfarande på leveransen med de nya smyckesdelarna, som ska bli min sprillans nya kollektion. Spännande! Det är roligt att mitt i snöyran ha något roligt att se fram emot.

Skön vecka till er alla!
♥ Sabina

2 kommentarer:

picturebook.. mine. sa...

Beautyful impression.

Smycken och Smulor sa...

Ha det gott, här är sportlovet över för oss tyvärr..
Marie-Louise