4/03/2011

Festaccessoarer

Godmorgon! Nu är det måndag igen och ny vecka med nya möjligheter.... Dagarna blir längre och vi går mot ljusare tider vilket känns underbart!

Ni som känner mig har redan hört om festernas fest som jag var på i lördags. En överrasknings-födelsedagsfest. Huvudpersonen var helt omedveten om alla de planer och förberedelser som arbetats med under flera veckors tid, så kvällen blev en succé och garanterat ett minne för livet. Visst är det kul med sådana evenemang nu som då (men helt ärligt så vet jag inte om jag skulle vilja utsättas för den sortens överraskning själv).


Till kvällens outfit, en OM klänning i ljus lavendel med VENIZ scarf, hade jag valt smycken i passande färger. Eftersom jag sedan tidigare har armbandet PARIS som har exakt de rätta färgerna, gjorde jag ett halsband i samma stil.

Hoppas ni alla får en fin vecka! 
Själv skall jag försöka kurera yngsta dottern som är förkyld och hes, 
vi får helt enkelt hållas inne och ta det lite lugnt. 

Kram Sabina

Inga kommentarer: