9/22/2010

Hemsida






































Sena nätter har jag roat mig med att uppdatera hemsidan. Nu borde alla modeller ur min sk. "kollektion" finnas till påseende, med information om smycken, priser etc. Kollektionen är under ständig förvandling och det dyker upp nya smycken vartefter jag har tiden på min sida och får låta inspirationen flöda fritt. 

Det är det roligaste jag kan komma på för tillfället, att få skapa nya smycken. Det betyder inte att jag skapar nytt hela tiden... många smycken kasserar jag efter att de blivit till, och många ändrar utformning flere gånger innan jag är helt nöjd. Men det är inte alltid slutresultatet som är målet, det är vägen dit som är det givande. Mitt motto för dagen är att så länge man trivs med det man håller på med skall man hålla på!

Inga kommentarer: