9/15/2010

Tunikatjej







































Jag älskar tunikor av alla de slag. Favoriten är förstås OM, men det finns många andra fina, som tex. den på bilden. Till dem vill jag gärna ha långa smycken. Men hur gör man för att plåta sig själv i spegeln (?)... jag tog säkert 50 bilder innan jag fick både halsbandet och armbandet på en och samma bild!
Wish har jag valt att kalla denna serie som består av crosskedja, i vilken det hänger faithberlocker, metallpärlor och stora härliga vaxade pärlor. Armband med samma pärlor + hjärttag med plats för stansning.








































Pärlorna finns att fås i olika färger, så beroende på vilken tunika jag väljer, väljer jag även pärlor till mitt halsband. Dessa pärlor är vita, med skiftning mot grå-gön.

2 kommentarer:

Smycken och Smulor sa...

Jättefint. Gillar dina smycken!
Har också försökt att fotografera mig själv med smycken nån gång men inte lyckats så bra som dig!

Monika sa...

Vad är det för märke på den tunikan i grått som du har på dig?
Tunikor e underbara, lättburna plagg.