12/12/2010

Bling i öronen

Ett örhänge som heter duga... åtminstone om det är antalet hängen som räknas!

 kreoler med utbytbara hängen

En av mina söta väninnor är en riktig smyckesfantast (det gillar jag för hon har beställt smycken -inte bara en gång- av mig :-) ) Nu senast beställde hon olika färgs hängen till sina örhängen, vilka hon kan byta ut vartefter hon väljer färgen på sin klädsel. Fiffigt, eller hur?

Själv är jag ingen vän av örhängen, vilket antagligen beror på att jag efter endast en dags användning har riktigt sjuka öron. Det må så vara guld eller silversmycken, allting bara kliar. Men visst tycker jag att det är snyggt med örhängen. Ju större desto vackrare!

Om någon har något på önskelistan inom smyckestillverkning går det bra att sända förfrågan. I mån av möjlighet tillverkar jag. Men nu inför julen är det ganska bråttom. Vill ännu påminna om att julbeställningar bör vara inne senast den 15 december.

Kram Sabina

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh Sabina, I love them. :) Nu har jag testat dem alla och hittat flera favoriter. De röda kommer att bli riktiga jultingeltangelfavoriter.

Tusen tack kära du som gjort så snygga hängen åt mig. En värmande kram i vinterkylan får du. :)