12/06/2010

Julsmycke

 dotterns festskor, mitt julsmycke

På lördagen hade vi bjudit in vänner på julfest. Kvällen till ära, och för andra kommande julfester, hade jag tillverkat ett julsmycke i rödaste rött. Att  konkurrera ut granen vad gäller julröda bollar blir en enkel match... :)

 bling-bling-bling

Rött känns helt rätt i jultider. Idag firar vi Finlands självständighetsdag. Kanske det vore på sin plats att leta fram lite blå-vita pärlor...

Önskar er alla en riktigt skön självständighetsdag!

Kram Sabina

3 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Så vackert smycke till jul! Ser framför mig hur det matchar med rödaste läppstift! ;o) En skön självständighetsdag till dig med!

Mervis smycken/Sländan sa...

Härligt rött!!
Önskar dig en skön självständighetsdag! När man bor i Sverige har man ju inte ledigt, trots att jag har finskt påbrå...Det vore annars ganska trevligt, tycker jag ;)

alegni sa...

wow, du var nog festens drottning med de fina smyckena!
kram