12/11/2010

Guld som glimmar


Guldkulan som gömmer godis plockar jag alltid fram till julen och fyller med gott. Själv kunde jag föredra att fylla den med smycken men barnen skulle inte vara av samma åsikt, tror jag. Men guld som glimmar är fint i jultider och den passar bra ihop med bollarna som hänger i granen. Likaså är halsbandet Amore, som här har fått inslag av guldpärlor.


Halsbandet Amore har från början varit vitt med gråa inslag, men vartefter kunder har önskat sig andra färgkombinationer har nya varianter dykt upp. Det går bra att önska andra färger än de som hör till mitt standardsortiment. Är det bara praktiskt möjligt så tillverkar jag enligt önskemål.
Nu ska jag gå och kika vad guldkulan gömmer. Är den månne redan tom eller finns det lite lördagsgodis kvar...?
Trevlig lördagkväll!
Kram Sabina

1 kommentar:

Smycken och Smulor sa...

Tack för hälsningen Sabina!
Du har gjort fina pärlhalsband som vanligt.
Ha en fortsatt go lördagkväll!